• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen
""

UAS Journal

AMK-lehti on ammattikorkeakoulujen verkkojulkaisu, joka viestittää ammattikorkeakoulujen tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnasta sekä ammattikorkeakoulutusta koskevasta tutkimuksesta kaikille kiinnostuneille.

  • AMK-lehti/UAS Journal
        • AMK-lehti / UAS Journal – ammattikorkeakoulujen yhteinen verkkolehti
        • Ilmestyminen ja teemat
        • Arkisto
  • Ohjeet
        • Kirjoita lehteen
        • Ohjeet kirjoittajille
        • Julkaisuehdot
  • In English
        • UAS Journal – Journal of Finnish Universities of Applied Sciences
        • Calls for papers
        • Contact us
        • Instructions for authors
        • Publishing authorization
        • Texts in EnglishArchive All UAS Journal articles in English.
        • Publishing schedule and themes
  • Yhteystiedot
        • Ota yhteyttä
        • Anna palautetta tai lähetä juttuvinkki
        • Tilaa uutiskirje

EAPRIL 2016 Archive

Special Issue: EAPRIL 2016

Guest Editors
Mauri Kantola (Turku UAS)
Frank de Jong (Stoas Wageningen|Vilentum UAS)
Martijn Willemse (Windesheim UAS)
Inneke Berghmans (University of Leuven)
Mervi Friman (Häme UAS)

Bridging the Imaginary Research and Practice Gap by Responsive Learning
EAPRILEditorialIn English

Bridging the Imaginary Research and Practice Gap by Responsive Learning

marras 14, 20160 comments2738 views
Bridging the research-to-practice gap in education: the design principles of mode-2 research innovating teacher education
EAPRILIn English

Bridging the research-to-practice gap in education: the design principles of mode-2 research innovating teacher education

marras 14, 20160 comments2416 views
Boundary-crossing competences of educators and researchers in working on educational issues
EAPRILIn English

Boundary-crossing competences of educators and researchers in working on educational issues

marras 14, 20160 comments2886 views
Imagined future – elements of a good first-year student experience
EAPRILIn English

Imagined future – elements of a good first-year student experience

marras 14, 20160 comments6189 views
Supporting Communication between Stakeholders Involved in Industrial Doctoral Projects by a Process Steering Instrument
EAPRILIn English

Supporting Communication between Stakeholders Involved in Industrial Doctoral Projects by a Process Steering Instrument

marras 14, 20160 comments1804 views

Ensisijainen sivupalkki

Calls for papers

Posts on topic: ”In English”.

Call for papers 4/2025: Twin Transition – Digital and AI based solutions for green transition and responsibility

16.4.2025

Call for papers 3/2025: Diversity in higher education – as a resource for the learning individual and community, as well as for a sustainable society

7.4.2025

Enhancing Knowledge-Based Innovation in Finnish Higher Education

19.3.2025

Bridging the Academia-Industry Gap by a Co-Design and Co-Research Approach for Generative AI Adoption

19.3.2025

Pedagogical innovation management in design-based education

19.3.2025

Footer

YHTEYSTIEDOT

AMK-lehti/UAS Journal
ISSN 1799-6848

Turun ammattikorkeakoulu
Joukahaisenkatu 3
20520 Turku

puh. +358 50 598 5509

PIKALINKIT

  • Rekisteröidy lukijaksi
  • Anna palautetta tai lähetä juttuvinkki
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • Ammattikorkeakoulujen omia verkkojulkaisuja

Facebook-logo   Twitter-logo   LinkedIn-logo

Copyright © 2025 · Genesis Sample on Genesis Framework · WordPress · Kirjaudu sisään