Arkisto Numero 1/2017 Teema: Korkeakoulut todellisuuden lisääjinä – digitaalinen oppiminen korkeakouluissa Teematoimittajat: lehtori Markus Söderlund ja lehtori Tiina Valkendorff, Humanistinen ammattikorkeakoulu Korkeakoulut digitaalista todellisuutta luomassa23.3.2017, 11:0828.3.20170 2426 Tekoälyn mahdollisuuksia opiskelijan ohjauksessa 23.3.2017, 11:0723.3.20170 2878 Teknologiatuettu yhteisöllinen oppiminen on mielekästä23.3.2017, 11:0623.3.20170 4323 Virtuell verklighet ger nya lärandemöjligheter23.3.2017, 11:053.10.20180 4345 Digital Solutions in Teacher Education enhance Wellbeing and Expertise23.3.2017, 11:0423.3.20170 3705 Haasteena digitaaliset tietolähteet ja tietovirrat23.3.2017, 11:0323.3.20170 2154 3D- ja valokuvausstudiot digitaalisina oppimisalustoina23.3.2017, 11:0123.3.20170 2150 Oppimisdata hallintotietokannasta koulutuksen peruskiveksi23.3.2017, 10:5923.3.20170 2206 Monimediainen pedagogiikka kieltenopetuksen perustaksi23.3.2017, 10:5627.3.20170 2739 Digitalisoitunut todellisuus houkuttelee kehittämään uusia opetusmenetelmiä 23.3.2017, 10:5523.3.20170 2253 Sosiaaliala digitaalisessa murroksessa23.3.2017, 10:5423.3.20170 5920 eTourismCurriculum Finland: digitaalisen matkailuliiketoiminnan opetusverkosto23.3.2017, 10:5223.3.20170 1912 4YAMK-verkoston kokemuksia verkko-opetuksen järjestämisestä 23.3.2017, 10:5223.3.20170 2199 Digijuna meni jo, oletko mukana?23.3.2017, 10:5023.3.20170 1712 Korkeakouluopettaja on nykyään myös somepersoona23.3.2017, 10:4923.3.20170 2246 Näkökulmia etätyön johtamiseen pedagogisessa työyhteisössä23.3.2017, 10:4823.3.20170 1821 Nettiaikakausi tarvitsee uudenlaisen korkeakoulun 23.3.2017, 10:4623.3.20170 2201 No 1 (2017) Abstracts23.3.2017, 10:0022.6.20170 1877